سابلیمینال یا امواج ذهنی به محرک هایی گفته می شود که پائین تر از آستانه مطلق فردی برای ادراک آگاهانه باشد. این پدیده در سال 97 مطرح شد و در سال 1957 بسیاری از آگهی سازان و چیره دستان در وادی تبلیغات از این امواج برای تحریک بالقوه خریداران استفاده کردند به طوری که فروش شرکت های پاپ کورن و کوکاکولا به ترتیب 57.8% و .1% افزایش یافت. این تبلیغات پیامی را به صورت ناآگاهانه به ذهن مخاطب القا می کردند به طوری که بیننده متوجه آن نمی شد ولی ضمیر ناخودآگاه آنرا دریافت می کرد. برای مثال تبلیغ شرکت پاپ .




هر چی که بخوای سابلیمینال ,دریافت ,طوری ,موسیقی ,تبلیغات ,سال ,طوری که ,تست شده ,کردند به ,در سال ,موسیقی خودمنبع

آموزش کامل و تصویری نرم افزار متلب

تحقیق مراقبتهای دوران بارداری,ورزش در دوران بارداری

پخش‌باراقتصادي و آلودگي‌هاي محيطي به کمک الگوريتم چند منظوره NSGA-II

پاورپوینت آموزشی کنترل ولو (control valve )

کد مت لب معادله پواسون دو بعدی با روش های گوس سایدل و multigrid

K-Means Image Segmentation on Massively Parallel GPU Architecture

آناليز عملكرد حداقل احتمال بلوكه شدن مكالمه براي تخصيص كانال ديناميك (پويا) در شبكه هاي سلولي موبايل

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسام بختیاری پاکزاد مازند گیم دختران رزبلاگ هر چی بخوای شرکت سایبان برقی شاهد www.motafareghe.rozblog.com 724چنج اشپزی هواشناسی دشتستان تخفیف ویژه